Γ. Σγουρός για τη μεταφορά των μαθητών : Στην Παιδεία δεν χωράνε πειραματισμοί και μικροκομματισμοί

Γ. Σγουρός για τη μεταφορά των μαθητών : Στην Παιδεία δεν χωράνε πειραματισμοί και μικροκομματισμοί

Γ. Σγουρός προς νέα περιφερειακή διοίκηση : Στην Παιδεία δεν χωράνε πειραματισμοί και μικροκομματισμοί. Αξιοποιείστε το πλεόνασμα για να διασφαλιστεί η μεταφορά των μαθητών τη νέα σχολική χρονιά

Να αξιοποιήσει τα ταμειακά διαθέσιμα της Περιφέρειας Αττικής με τον καλύτερο τρόπο, ώστε να διασφαλιστεί το απρόσκοπτο της διαδικασίας της μεταφοράς των μαθητών στην Αττική κάλεσε τη νέα περιφερειακή διοίκηση ο Γιάννης Σγουρός.

Το θέμα της μεταφοράς των μαθητών συζητήθηκε εκτενώς κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Ο κ. Σγουρός στην τοποθέτησή του επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη αρμοδιότητα εκχωρήθηκε από το 1998 στο β’ βαθμό αυτοδιοίκησης χωρίς ποτέ να διατεθούν από την Κεντρική Διοίκηση οι αντίστοιχοι πόροι.

Ωστόσο παρά τις οφειλές του κεντρικού κράτους, το αναχρονιστικό νομοθετικό πλαίσιο, τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια, την γραφειοκρατία και την εμπλοκή πολλών φορέων τα προβλήματα στην Αττική επιλύονταν, με την Περιφέρεια να χρηματοδοτεί όποτε χρειαζόταν τη διαδικασία από ίδιους πόρους.

«Για τη μεταφορά των μαθητών κάναμε πάντοτε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν, ώστε να μην διαταραχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία. Θυμίζω ότι δεν διστάσαμε να στηλιτεύσουμε την Κεντρική Διοίκηση όποτε είδαμε ότι με τα λάθη και τις παραλείψεις της οδηγεί τα ζητήματα της Παιδείας σε αδιέξοδο. Δεν χρησιμοποιήσαμε όμως τα θέματα της Παιδείας για να κάνουμε φθηνή αντιπολίτευση σε καμία Κυβέρνηση. Καταθέταμε πάντα τεκμηριωμένες προτάσεις, ολοκληρωμένες κατ’ εμάς λύσεις. Στην Παιδεία δεν χωράνε πειραματισμοί. Στην Παιδεία δεν χωράνε μικροκομματισμοί» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Σγουρός επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη αρμοδιότητα θα πρέπει να ασκείται με βάση την αρχή της εγγύτητας από τους δήμους για τις ενδοδημοτικές και από την περιφέρεια για τις διαδημοτικές μετακινήσεις.

Σημείωσε μάλιστα ότι την τελευταία δεκαετία έχουν δαπανηθεί μόνο για την μεταφορά μαθητών της Αττικής πάνω από 200 εκ. € και ο χαρακτήρας αυτής της υπηρεσίας θα μπορούσε να ήταν αποκλειστικά κοινωφελής και δημοτικός.

Μοιραστείτε το !