ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ποιος φοβάται τον Γιάννη Σγουρό 2

Ποιος φοβάται τον Γιάννη Σγουρό 2

Mε το που ανακοίνωσε ο Γιάννης Σγουρός την υποψηφιότητά του για την Περιφέρεια Αττικής κάποιοι θορυβήθηκαν στο φιλοκυβερνητικό στρατόπεδο και με απανωτά δημοσιεύματα σπεύδουν να εμφανίσουν την υποψηφιότητά του κομμένη ήδη από το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ.

Η αλήθεια είναι πως ο Γιάννης Σγουρός ο οποίος παρρησία υποστήριξε τον Γιώργο Παπανδρέου στις εκλογές του ΚΙΝΑΛ όχι μόνο δεν είναι κομμένος από το κόμμα του, αλλά έχει βολιδοσκοπηθεί για να κατέβει στις βουλευτικές εκλογές.

Ο Σγουρός κατέβηκε και στις προηγούμενες εκλογές και πήρε 17,5% -΄έναντι 19% της Ρένας Δούρου. Δηλαδή θα είχε κερδίσει τον Πατούλη στον δεύτερο γύρο.

Η υποψηφιότητά του συνιστά την πρώτη- και ίσως μόνη- ευκαιρία του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ να επιστρέψουν στην παλαιά σύμπραξη στο χώρο της Αυτοδιοίκησης – που απέδωσε για δεκαετίες σπουδαίο έργο, από σπουδαίους τοπικούς άρχοντες.

Το είπε και ο Κώστας Ζαχαριάδης πρόσφατα πως Παπανδρέου, Φλωράκης και Κύρκος συνεργαζόντουσαν και κέρδιζαν δήμους.

Πραγματικός αυτοδιοικητικός, δεν μπήκε στο χώρο από το κομματικό ασανσέρ, ούτε την έκανε εφαλτήριο για να μεταπηδήσει στη Βουλή. ΄Ως αντιπολίτευση δεν έλειψε ούτε μια μέρα από την Περιφέρεια που διεκδικεί και πάλι.

Ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του και θάναι υποψήφιος για να επιστρέψει η Περιφέρεια στους πολίτες της, όπως λέει. Τα δυο κόμματα ΄έχουν μια ευκαιρία να ηττηθεί η Δεξιά στην μεγαλύτερη περιφέρεια.

Κι όσοι έχουν θορυβηθεί και σπέρνουν ζιζάνια δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να αποδεικνύουν πόσο φοβούνται μια τέτοια συμπαράταξη και την υποψηφιότητα Σγουρού.

Πιο πολύ όχι γιατί θα χάσουν την Περιφέρεια, αλλά γιατί μπορεί η συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων μετά τις βουλευτικές εκλογές είναι ο μόνος τρόπος να μην υπάρξει νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Πηγή:anoixtoparathyro.gr
Το πρώτο χρυσό  μετάλλιο μετά από 88 χρονια στην άρση βαρών από τον Πύρρο Δήμα . Ολυμπιακοί Αγώνες Βαρκελώνη 26/7-4/8.1992 Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στην άρση βαρών και τον ελληνικό αθλητισμό

Το πρώτο χρυσό μετάλλιο μετά από 88 χρονια στην άρση βαρών από τον Πύρρο Δήμα . Ολυμπιακοί Αγώνες Βαρκελώνη 26/7-4/8.1992 Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στην άρση βαρών και τον ελληνικό αθλητισμό

Σαν σήμερα συμπληρώνονται 30 χρόνια από το ξεκίνημα (26/07/1992) της άρσης βαρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης, όπου η ελληνική άρση βαρών με τον Πύρρο Δήμα στις 31 Ιουλίου κατέκτησε το 1ο χρυσό μετάλλιο 88 χρόνια μετά από το χρυσό μετάλλιο, του Περικλή Κακούση το 1904.
Στην Βαρκελώνη η Ελληνική άρση βαρών πέτυχε τις μεγαλύτερες διακρίσεις στην ιστορία της, μέχρι εκείνη την εποχή, μια που ακολούθησαν οι μοναδικές Ολυμπιακές διακρίσεις Ατλάντα (1996), Σίδνεϊ (2000) και Αθήνα (2004)
Στη Βαρκελώνη συμμετείχαμε με πέντε αθλητές τον Λεωνίδη Βαλέριο που κατέλαβε την 5η θέση, τον Παύλο Σαλτσίδη την 8η θέση και τους Γραμματικόπουλο Παναγιώτη 25η θέση και Δρακόπουλο Παναγιώτη.
Δήμας Πύρρος κατηγ 82,5-1η θέση 370kg (167,5-202,5)
Λεωνίδης Βαλέριος κατηγ 60kg 5η θέση-295kg (132,2-162,5)
Σαλτσίδης Παύλος κατηγ 110kg-8η θέση- 385kg (175-210)
Γραμματικόπουλος Παναγιώτης κατηγ 75kg -25η θέση- 302,5 (130-172,5)
Δρακόπουλος Παναγιώτης κατηγ 100Kg (167,5 αρασέ, στη συνέχεια τραυματίστηκε και ακυρώθηκε)

Δήλωση Γιάννη Σγουρού
Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στην άρση βαρών και τον ελληνικό αθλητισμό
«Η χρυσή περίοδος της ελληνικής άρσης βαρών 1984 έως 2004 ανήκει στην ιστορία του αθλήματος και του ελληνικού αθλητισμού, το ερώτημα που μπαίνει είναι τι γίνεται με το μέλλον του αθλήματος. Άποψη μου είναι ότι και σήμερα το άθλημα, ασφαλώς στα μέτρα της σημερινής εποχής, μπορεί να πάει μπροστά. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να επικρατήσει το κλίμα η φιλική ατμόσφαιρα εκείνης της εποχής: ομαδικότητα, στόχοι, αγωνιστικότητα και ας μην ξεχνάμε ότι τίποτε δεν γίνεται τυχαία η από μόνο του».
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Φωτογραφίε: STUDIO KOMINIS
ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 39 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ Η Διοίκηση Πατούλη βλάπτει σοβαρά τη Δημοκρατία.

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 39 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ Η Διοίκηση Πατούλη βλάπτει σοβαρά τη Δημοκρατία.

Παρωδία η πρώτη μεικτή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Ύβρεις και χυδαιότητες της Διοίκησης και των ακροδεξιών δεκανικιών της.

Αποχώρησε η Δημοκρατική Αντιπολίτευση.

 

Σε μέσο αποφυγής του διαλόγου και της κριτικής και ουσιαστικά εκφυλισμού του θεσμού του Περιφερειακού Συμβουλίου και της τοπικής Δημοκρατίας μετατρέπει η Διοίκηση Πατούλη τις νέες διατάξεις για τον τρόπο συνεδρίασης των Περιφερειακών Συμβουλίων, που ψηφίστηκαν με τροπολογία του Υπουργού Εσωτερικών κ. Βοριδη.

Στην πρώτη μεικτή (δια ζώσης κ με τηλεδιάσκεψη) συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου η παράταξη Πατούλη και τα δεκανίκια της (παράταξη Τζήμερου, Ελληνική Αυγή και οι σύμβουλοι που έχουν συμπράξει μαζί τους) αποφάσισαν να συμμετέχουν άπαντες δια τηλεδιάσκεψης, με αποτέλεσμα να υπάρξει η εξής τραγική για την ποιότητα της Δημοκρατίας μας εικόνα: η αντιπολίτευση να είναι στα έδρανα προκειμένου να συζητήσει τα θέματα και η πλειοψηφία να κρύβεται πίσω από τάμπλετ και pc με το πρόσχημα της πανδημίας!

Η αντιδημοκρατική εκτροπή σφραγίστηκε από τη χυδαιότητα και τις ύβρεις των ακροδεξιών δεκανικιών του κ. Πατούλη κατά των περιφερειακών συμβούλων της Δημοκρατικής Αντιπολίτευσης με την ανοχή του Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Ο ευτελισμός του θεσμού εκθέτει τη Διοίκηση Πατούλη, αποκαλύπτοντας ξανά το πώς αντιμετωπίζει την Τοπική Αυτοδιοίκηση: υποχείριο της κεντρικής εξουσίας, στην υπηρεσία των συμφερόντων που προωθούν, χωρίς λογοδοσία, χωρίς κοινωνικό έλεγχο.

Με την αποχώρησή μας, σύσσωμη η Δημοκρατική  Αντιπολίτευση, επιλέξαμε να μη νομιμοποιήσουμε αυτή την καταφανώς μη νόμιμη και κατάφωρα αντιδημοκρατική διαδικασία.


Οι Περιφερειακοί / Περιφερειακές Σύμβουλοι

 

ΔΟΥΡΟΥ ΡΕΝΑ

ΑΓΓΕΛΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΑΡΙΟΣ

ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΥΛΩΝΙΤΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ

ΒΑΡΕΛΗ-ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ ΖΩΗ

ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

ΒΕΡΕΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΒΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΘΕΟΧΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΚΑΤΡΑΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΚΑΤΩΠΟΔΗ ΖΩΗ

ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

ΛΑΣΚΑΡΗ-ΚΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΜΠΑΛΑΦΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΑΠΠΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

ΣΧΙΝΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΧΑΤΖΗΠΕΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΣΓΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ-ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΗ

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΓΙΟΜΠΑΖΟΛΙΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

ΚΑΤΡΙΒΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΚΑΤΣΙΚΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΛΥΜΠΕΡΗ ΕΛΕΝΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΜΕΘΕΝΙΤΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

ΜΕΘΥΜΑΚΗ ΑΝΝΑ

ΜΙΧΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

ΛΟΪΖΟΣ ΗΛΙΑΣ

ΤΣΙΧΛΗ ΜΑΡΙΑΝΑ

ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

Ο «φόρος πληθωρισμού» διευρύνει ανισότητες εισοδήματος και πλούτου

Ο «φόρος πληθωρισμού» διευρύνει ανισότητες εισοδήματος και πλούτου

Η ελληνική οικονομία την τελευταία τριετία βρέθηκε αντιμέτωπη με τις συνέπειες μιας υγειονομικής και τώρα μιας ενεργειακής κρίσης. Κρίνοντας τις επιδόσεις της στο διάστημα αυτό προκύπτει ένα εύλογο συμπέρασμα: παρά τις πολλές διαρθρωτικές αλλαγές που έγιναν από το 2010 και μετά η οικονομία παραμένει περισσότερο ευάλωτη σε κοινές εξωγενείς διαταραχές σε σύγκριση με τις άλλες οικονομίες της ευρωζώνης.

Η ελληνική οικονομία με την ενεργειακή κρίση και την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία καταγράφει μια από τις χειρότερες επιδόσεις στον πληθωρισμό. Τον Ιούνιο του 2022, η ετήσια μεταβολή του ΕνΔΤΚ στην Ελλάδα ενισχύθηκε για 13ο μήνα στη σειρά και ανήλθε στο 12,0% από 10,5% τον Μάιο 2022. Αυτός είναι ο πέμπτος υψηλότερος πληθωρισμός στην Ευρωζώνη. Οι χώρες που έχουν υψηλότερο πληθωρισμό από την Ελλάδα είναι οι τρεις της Βαλτικής που συνορεύουν με Ρωσία και η Σλοβακία που βρίσκεται κοντά στα πεδίο της πολεμικής σύγκρουσης Ρωσίας-Ουκρανίας.

Η κυβέρνηση της ΝΔ στην κριτική ότι απέτυχε να ελέγξει τον πληθωρισμό επικαλέστηκε αρχικά το επιχείρημα ότι είναι προσωρινός και αποκλειστικά εισαγόμενος και στη συνέχεια ότι η χώρα ξεκίνησε από χαμηλότερη βάση. Επιχειρεί έτσι να αποσιωπήσει ότι η εκτίναξη του πληθωρισμού πάνω από το μέσο όρο της ευρωζώνης είναι μεταξύ άλλων παραγόντων και το αποτέλεσμα των ολιγοπωλιακών και μονοπωλιακών δομών σε κρίσιμους τομείς για τη δημιουργία ακαθάριστης προστιθέμενης αξίας. Όπως επίσης ότι είναι περιορισμένοι ή αναποτελεσματικοί οι έλεγχοι που διενεργούνται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, τη ΡΑΕ και το Υπουργείο Ανάπτυξης. Μελέτη του ΟΟΣΑ δείχνει ότι με βάση το PMR (Δείκτη Ρύθμισης Αγοράς Προϊόντων) που μετρά τη φιλικότητα των κανονισμών στην αγορά προϊόντων (η οποία ενθαρρύνει την καινοτομία, τον ανταγωνισμό και την αποτελεσματικότητα) η Ελλάδα -με βάση στοιχεία του 2018 – βρίσκεται στην έκτη δυσμενέστερη θέση, υπερβαίνοντας το μέσο όρο της ΕΕ.

Πρέπει να μας ανησυχεί η απόκλιση της ελληνικής οικονομίας στο ζήτημα του πληθωρισμού σε σχέση με τις άλλες χώρες της ευρωζώνης; Με δεδομένο το υψηλό δημόσιο χρέος μια ταχύτερη αύξηση του ονομαστικού ΑΕΠ μπορεί να επιταχύνει τη μείωση του χρέους ως ποσοστό του ΑΕΠ. Επομένως να συμπεράνουμε πως ο υψηλότερος πληθωρισμός ευνοεί σήμερα την ελληνική οικονομία;

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι πιο σύνθετη. Πρέπει να αξιολογήσουμε τις συνέπειες του υψηλότερου πληθωρισμού σε σχέση με το μέσο όρο της ευρωζώνης στο πραγματικό ΑΕΠ -που καθορίζει το βιοτικό επίπεδο- στην απασχόληση αλλά και τις συνέπειες του στα διαφορετικά εισοδήματα στρώματα.

Η Τράπεζα της Ελλάδος στην τελευταία Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής αναθεώρησε προς τα πάνω την εκτίμησή της για τον μέσο ετήσιο πληθωρισμό το 2022 στο 7,6% από 5,2%. Ταυτόχρονα αναθεώρησε προς τα κάτω την εκτίμηση για το πραγματικό ΑΕΠ στο 3,2% από 3,8%. Οι συνεχείς και σχετικά υψηλές αναθεωρήσεις για τον μέσο ετήσιο πληθωρισμό στην Ελλάδα το 2022 ενισχύουν την αβεβαιότητα στην οικονομία με επιπτώσεις στις αποφάσεις των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων για καταναλωτικές και επενδυτικές δαπάνες αντίστοιχα. Αυτό οδηγεί σε επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης και μείωση της απασχόλησης.

Ο υψηλότερος πληθωρισμός στην Ελλάδα που αντανακλά κυρίως μεγαλύτερη έκθεση σε εισαγόμενες πιέσεις λόγω δομής της οικονομίας, διαρθρωτικές στρεβλώσεις και ελλιπή ανταγωνισμό στην εγχώρια οικονομία δεν δημιουργεί οφέλη για την απασχόληση μέσω της ταχύτερης σε σχέση με την υπόλοιπη ευρωζώνη μείωσης της ανεργίας και αύξησης της απασχόλησης. Τουναντίον, η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει τη δεύτερη υψηλότερη ανεργία στην ευρωζώνη μετά την Ισπανία.

Τα παραπάνω δεδομένα επιβεβαιώνουν την παρουσία ισχυρών διαρθρωτικών αδυναμιών στην ελληνική οικονομία και την περιορισμένη αποτελεσματικότητα των μεταρρυθμίσεων των προηγούμενων ετών – καθώς πολλές αναιρούνται -ειδικότερα σε ότι αφορά την ολιγοπωλιακή ή και μονοπωλιακή διάρθρωση πολλών κρίσιμων για την πορεία της οικονομίας αγορών.

Μια άλλη σημαντική παράμετρος για την αξιολόγηση των συνεπειών του πληθωρισμού είναι η επίδραση στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών. Το έλλειμμα σε αυτό παραμένει υψηλό για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Αν διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα η θετική διαφορά στον πληθωρισμό σε σχέση με τον Μ.Ο. της ευρωζώνης το έλλειμμα θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα καθώς αργά αλλά σταθερά θα διαβρώνεται η ανταγωνιστικότητα. Αυτό με τη σειρά του θα επιβραδύνει την αναπτυξιακή πορεία και θα μειώσει την απασχόληση.
Στους επόμενους μήνες η οικονομία της ευρωζώνης θα βρεθεί αντιμέτωπη με την αύξηση των επιτοκίων της ΕΚΤ. Αν κάτω από την πίεση των «γερακιών» του ΔΣ η ΕΚΤ προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα του πληθωρισμού – που έχει την αφετηρία του στην πλευρά της προσφοράς – με μεγάλη και απότομη αύξηση των επιτοκίων πάνω από το ουδέτερο επιτόκιο τότε θα ανακοπεί με βίαιο τρόπο η επανεκκίνηση των οικονομιών των χωρών της ευρωζώνης.

άν κρατήσουμε τους λοιπούς προσδιοριστικούς παράγοντες σταθερούς φαίνεται ότι η ελληνική οικονομία στο ενδεχόμενο μιας νέας εξωτερικής διαταραχής που θα τροφοδοτήσει τον πληθωρισμό θα εισέλθει πιο γρήγορα σε μια περίοδο στασιμοπληθωρισμού σε σχέση με την Ευρωζώνη καθώς διαθέτει λιγότερους αμυντικούς μηχανισμούς σε σχέση με τις οικονομίες των άλλων χωρών της ευρωζώνης.

Η κυβέρνηση με τη αδράνεια της στο μέτωπο του πληθωρισμού επιβάλλει στους οικονομικά αδύναμους πολίτες έναν από τους χειρότερους φόρους: τον «φόρο πληθωρισμού». Αυτός χτυπά δυσανάλογα τα φτωχά και τα μεσαία εισοδηματικά στρώματα – υποβαθμίζοντας το βιοτικό τους επίπεδο – μέσω δύο διαφορετικών καναλιών. Μέσω της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών με χαμηλά εισοδήματα και μέσω της ουσιαστικής αύξησης των έμμεσων φόρων που τα επηρεάζει δυσανάλογα σε σχέση με τα μεσαία προς υψηλά και τα ανώτερα εισοδηματικά στρώματα. Σε αυτές τις συνθήκες ο φόρος πληθωρισμού το επόμενο διάστημα θα οδηγήσει και σε αύξηση των εισοδηματικών ανισοτήτων και των ανισοτήτων πλούτου.

Η δυστοκία της κυβέρνησης της ΝΔ – παρά τις επικοινωνιακές διακηρύξεις της περί μεταρρυθμίσεων – ως προς την προώθηση διαρθρωτικών αλλαγών προς ενίσχυση του ανταγωνισμού σε τομείς της οικονομίας με σημαντική συνεισφορά στην δημιουργία ακαθάριστης προστιθέμενης αξίας και στην απασχόληση οδηγεί σε ανεξέλεγκτη πορεία τον πληθωρισμό και εκθέτει περισσότερο την οικονομία στο κίνδυνο του στασιμοπληθωρισμού. Η υλοποίηση των διαρθρωτικών αλλαγών που συνδέονται με το Ελληνικό Σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανταγωνισμού αυτό όμως προϋποθέτει πολιτική βούληση για την εφαρμογή τους που η κυβέρνηση της ΝΔ δεν διαθέτει υποχωρώντας σε επιχειρηματικές πιέσεις ή πελατειακές λογικές.

Στην τελευταία σύνοδο του Eurogroup οι χώρες με υψηλό δημόσιο χρέος κλήθηκαν να περιορίσουν τις οριζόντιες πολιτικές στήριξης της τελευταίας τριετίας και να επικεντρωθούν σε μέτρα στοχευμένα ώστε να στηρίζουν αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη. Για την ανάσχεση των αρνητικών συνεπειών του πληθωρισμού το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής προτείνει στοχευμένα μέτρα όπως τη μείωση προσωρινά έμμεσων φόρων σε βασικά αγαθά, αύξηση του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ και χορήγηση ενός νέου ΕΚΑΣ ώστε να στηριχτούν 350 χιλιάδες χαμηλοσυνταξιούχοι. Τα μέτρα αυτά θα βοηθήσουν αυτούς που πραγματικά πλήττονται από την ακρίβεια χωρίς να εξωθήσουν την δημοσιονομική πολιτική στις ακρότητες που το 2009 έφεραν τη χώρα στα πρόθυρα της άτακτης χρεοκοπίας.

Πηγή:insider.gr

Φίλιππος Σαχινίδης

Σαν σήμερα ο Ανδρέας Παπανδρέου καταργεί τη δίωξη της μοιχείας – Η στάση της Εκκλησίας

Σαν σήμερα ο Ανδρέας Παπανδρέου καταργεί τη δίωξη της μοιχείας – Η στάση της Εκκλησίας

Σαν σήμερα, πριν από 40 χρόνια, στις 24 Ιουλίου του 1982, η ελληνική Βουλή ψήφιζε νομοσχέδιο, με το οποίο καταργούσε την ποινική δίωξη της μοιχείας. Μια από τις ηχηρές αποφάσεις της κυβέρνησης της “Αλλαγής”.

Στη χώρα μας, η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα σχεδόν από τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους. Σύμφωνα με το άρθρο 286 του Ποινικού Νόμου της Βαυαροκρατίας που ίσχυσε έως τις 31 Δεκεμβρίου 1950, η διάπραξη μοιχείας χαρακτηριζόταν ως πλημμέλημα.

Παρέμεινε ως πλημμέλημα και με τον νέο Ποινικό Κώδικα που ίσχυσε από την 1η Ιανουαρίου 1951. Στο άρθρο 357 προβλεπόταν ποινή ενός έτους για τους μοιχούς, ενώ το έγκλημα εδιώκετο μόνο με έγκληση του παθόντος συζύγου. Η μοιχεία κρινόταν ατιμώρητη όταν υπήρχε διάσταση των συζύγων ή ανοχή του παθόντος συζύγου. Οι δράστες έπρεπε να συλληφθούν επ’ αυτοφώρω για να στοιχειοθετηθεί ευκολότερα η κατηγορία, γι’ αυτό συνέβαιναν κωμικοτραγικές σκηνές κατά τη διαπίστωση του εγκλήματος (χαρακτηριστική είναι η κωμωδία του Ντίνου Δημόπουλου “Η βίλα των οργίων”, παραγωγής 1964, με πρωταγωνιστές τους Λάμπρο Κωνσταντάρα και Διονύση Παπαγιαννόπουλο).

Πηγή:news247.gr

Γ. Σγουρός για Πατούλη : Υπεύθυνος για τις τσούχτρες ανεύθυνος για τις φωτιές – Δεν είναι οι πολίτες που πρέπει να ζητούν συγγνώμη κε Πατούλη

Γ. Σγουρός για Πατούλη : Υπεύθυνος για τις τσούχτρες ανεύθυνος για τις φωτιές – Δεν είναι οι πολίτες που πρέπει να ζητούν συγγνώμη κε Πατούλη

Στις 4.7.2022 η Περιφέρεια Αττικής ανέθεσε με τις διαδικασίες της απευθείας ανάθεσης (ακόμη μίας) την παραγωγή έντυπου υλικού για την ενημέρωση των πολιτών για τη μωβ μέδουσα – για ένα θέμα που ήδη λόγω της υπερδημοσίευσης στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γνώριζαν όλοι οι πολίτες – με κόστος 24.353,60€.

 

Στις 19.7.2022 το πρωί ο υπεύθυνος κατά παλαιότερη δήλωσή του κυβερνήτης κ. Πατούλης που τολμά να υπερβαίνει ακόμη και θεσμοθετημένες αρμοδιότητες φωτογραφήθηκε  σε εκστρατεία ενημέρωσης και διανομής φυλλαδίων στο Π. Φάληρο, καμαρώνοντας αγκαλιά με τα φυλλάδια.

 

Στις 19.7.2022 το απόγευμα ξέσπασε ακόμη μία καταστροφική πυρκαγιά στην Αττική που είχε ως αποτέλεσμα πολλοί συμπολίτες μας να δουν τις περιουσίες τους να χάνονται και χιλιάδες στρέμματα δασικού πλούτου – από όσο απέμεινε στην Αττική – να γίνεται στάχτη.

 

Αυτή τη φορά δεν είδαμε καμία φωτογραφία του κ. Πατούλη, παρά μονάχα οργισμένες απαντήσεις σε πολίτη για την απουσία της Περιφέρειας ότι θα έπρεπε να του ζητήσει συγγνώμη (ο πολίτης) -που τον χαρακτήρισε «άχρηστο και ζήτησε να παραιτηθεί» γιατί η Περιφέρεια δεν είναι πυροσβεστική.

 

Όχι, δεν είναι οι πολίτες που πρέπει να ζητούν συγγνώμη κε Πατούλη για όσα συμβαίνουν στην Περιφέρεια Αττικής.

 

Διότι δεν είναι οι πολίτες αλλά εσείς που γράφατε στο προεκλογικό σας πρόγραμμα ολόκληρες σελίδες για την Πολιτική Προστασία (προφανώς λόγω αναρμοδιότητας) με ένα σωρό υποσχέσεις και δεσμεύσεις ….

 

Οι πολίτες ψηφίζουν περιφερειάρχη για τα δύσκολα και όχι για τα εύκολα.

 

Δεν γίνεται να είστε υπεύθυνος για τις τσούχτρες και ανεύθυνος για τις φωτιές.

 

Οι πολίτες έχουν μνήμη και κρίση.

Ένα έργο που κρατάει πολύ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ

Ένα έργο που κρατάει πολύ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ

Ουδείς ενημέρωσε τον Πρωθυπουργό κατά την επίσκεψή του στο ΚΕΛ Κρωπίας Παιανίας -το οποίο ξεκινήσαμε το 2013- ότι το μεγάλο αυτό εμβληματικό έργο ακόμη….. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!!!
Έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2016!!!

 

#Σγουρός_Μόνο_με_έργο

 

Γ. Σγουρός: – Ο κ. Πατούλης συνεχίζει να αρνείται τον διάλογο για τον Περιφερειακό Σχεδιασμό Διαχείρισης Απορριμμάτων

Γ. Σγουρός: – Ο κ. Πατούλης συνεχίζει να αρνείται τον διάλογο για τον Περιφερειακό Σχεδιασμό Διαχείρισης Απορριμμάτων

– Κρύβεται και εμποδίζει την λειτουργία του Περιφερειακού Συμβουλίου

– Το Τριτοκοσμικό Τέλμα στα σκουπίδια παραμένει

– Οι πολίτες περιμένουν λύσεις 8 χρόνια

Ο κ. Πατούλης συνεχίζει να κρύβεται στα μεγάλα θέματα της Αττικής, αποφεύγοντας τον ουσιαστικό διάλογο.

Σήμερα απαξίωσε και υποβάθμισε για μια ακόμη φορά το Περιφερειακό Συμβούλιο. Μεθόδευσε και καθοδήγησε την απουσία των Περιφερειακών Συμβούλων της Παράταξής του, ώστε να μην επιτευχθεί απαρτία, να μην συνεδριάσει το Περιφερειακό Συμβούλιο -όπως ζήτησαν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης-, και να μην γίνει διάλογος για το πιο κρίσιμο πρόβλημα της Αττικής, τον Περιφερειακό Σχεδιασμό για τα Απορρίμματα.

Ενώ ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Χρ. Θεοδωρόπουλος με εντολή του κ. Πατούλη, είχε δεσμευθεί και ανακοινώσει επίσημα ότι αυτή η μονοθεματική συνεδρίαση θα γίνει στις 6 ή στις 20 Ιουλίου, εκ των υστέρων παρουσίασε διαφορετικό οδικό χάρτη, αρνούμενος ουσιαστικά κάθε θεσμικό και δομημένο διάλογο στο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Την ίδια ώρα ο κ. Πατούλης συνεχίζει στον ΕΔΣΝΑ τις αναθέσεις και τις διαγωνιστικές διαδικασίες χωρίς χωροθετήσεις, κρατώντας το Περιφερειακό Συμβούλιο και τους πολίτες της Αττικής στο σκοτάδι.

Ταυτόχρονα -για να κρατήσει τα προσχήματα- οργανώνει κλειστή ημερίδα με τηλεδιάσκεψη, επιχειρώντας να υποκαταστήσει τον θεσμικό διάλογο στο Περιφερειακό Συμβούλιο με ατέλειωτους προπαγανδιστικούς μονολόγους, συνεχίζοντας την αγαστή του συνεργασία με τη Ελληνική (Χρυσή Αυγή), αποστάτες και πρόθυμους.

Καταγγέλλουμε την συνεχιζόμενη παραπειστική και επικίνδυνη τακτική του κ. Πατούλη και τον καλούμε για πολλοστή φορά να λειτουργήσει δημοκρατικά, με τον αναγκαίο διάλογο για το μείζον θέμα του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης Απορριμμάτων, λαμβάνοντας υπόψη τις προτάσεις όλων των παρατάξεων και των φορέων της Αυτοδιοίκησης.

  • Έχουμε δει και ακούσει εδώ και 8 χρόνια πολλά σχέδια για τα απορρίμματα Αττικής.
  • Δεν αρκούν όμως οι φιλόδοξοι στόχοι, όταν δεν προσδιορίζεται ακριβώς πως θα επιτευχθούν.
  • Όταν δεν υπάρχει κανένα δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα για το κλείσιμο του ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ.

Μια δήθεν «μεγαλόπνοη» περιβαλλοντική ατζέντα για την «πράσινη μετάβαση», δεν μπορεί να αφήνει εκτός κάδρου το ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ ΤΕΛΜΑ με τα σκουπίδια!  

Η Αττική δεν μπορεί να πορεύεται με κρυφούς σχεδιασμούς και μεθοδεύσεις στο μεγάλο αυτό πρόβλημα,  για τα οποίο από το 2015 μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πρακτικά τίποτα.

Η κυβέρνηση οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες της και να επαναφέρει τον κ. Πατούλη στο δρόμο του ουσιαστικού διαλόγου και της δημοκρατικής νομιμότητας.

Οι πολίτες της Αττικής θέλουν έργο και λύσεις και δεν μπορεί να εμπαίζονται άλλο.